Intakegesprek bijstandsuitkering
Heeft u een bijstandsuitkering aangevraagd? Dan krijgt u via e-mail een uitnodiging om langs te komen voor een intakegesprek. Om u hierop voor te bereiden, vult u eerst digitaal een vragenlijst in.
Deze vragenlijst is bedoeld om inzicht te krijgen in uw talenten en persoonlijke omstandigheden.
Vind u het lastig om de vragenlijst digitaal in te vullen? Dan kunt u langskomen op het kantoor aan de Fruitweg. Stuur dan een e-mail terug met het bericht dat u de vragenlijst op het kantoor aan de Fruitweg wilt maken. Vermeld ook uw naam en telefoonnummer. Een medewerker belt u daarna om een afspraak te maken.
Uitnodiging gesprek
Als u de digitale vragenlijst heeft ingevuld, krijgt u een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek om uw antwoorden te bespreken. Samen met de medewerker van de gemeente kijkt u naar uw mogelijkheden. Wie bent u? Wat kunt u? En wat wilt u? U kunt ook aangeven of u nog ergens hulp bij nodig heeft. Bijvoorbeeld als u schulden heeft. Of gezondheidsproblemen. Na het gesprek krijgt u een uitnodiging voor een vervolggesprek in de richting die bij u past.
Regelen
- Vindt u het fijn om iemand mee te nemen om u te ondersteunen? Dan mag u samen naar de afspraak komen.
- Spreekt u geen Nederlands? Kijk dan of u iemand die de taal wel spreekt kunt meenemen.
- De medewerker van de gemeente wil graag in alle rust met u praten. Neem daarom liever geen jonge kinderen mee naar de afspraak. Er is geen kinderopvang.
Meenemen
- uitnodigingsbrief
- Begin link: geldig identiteitsbewijs, einde link.
Contact
Heeft u nog vragen? Dan kunt u Begin link: contact opnemen met SZW, einde link. , telefoonnummer (070) 353 75 00.