Contact met SZW
Heeft u vragen over bijvoorbeeld uitkering, werk, zorg, schulden, juridische zaken, inburgering of (Ooievaars)regelingen? Of wilt u documenten aanleveren of wijzigingen doorgeven? Lees hoe u contact opneemt.
Vragen stellen
Wilt u iemand spreken? Bel dan de klantenservice SZW op (070) 353 75 00. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. De medewerker beantwoordt uw vragen of maakt een terugbelverzoek.
Heeft u een vraag over: | Gebruik keuzetoets: |
---|---|
werk of over uw bijstandsuitkering? | 1 |
de WMO, zoals huishoudelijke hulp, aangepast vervoer of begeleiding? | 2 |
een toeslag, bijzondere bijstand of belastingen? Wilt u huuradvies? Of wilt u een afspraak maken met de sociaal raadslieden? | 3 |
ooievaarsregelingen, zoals de Ooievaarspas of de vergoeding langdurig zieken of gehandicapten? | 4 |
schuldhulpverlening, beslagvrije voet of budgetbeheer? | 5 |
U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier.
Documenten of gegevens inleveren
Heeft de gemeente u gevraagd om gegevens in te leveren? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen.
- E-mail:
Begin link: emailbeheer.szw@denhaag.nl, einde link. - Per post (een postzegel is niet nodig):
Gemeente Den Haag
Antwoordnummer 1630
2502 VB Den Haag
Advies- en informatiebalie
Wilt u persoonlijk contact? Dan kunt u terecht bij de Advies- en informatiebalie in Stadhuis Spui, Spui 70 en Stadskantoor Leyweg, Leyweg 813. De Advies- en informatiebalie is open van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur. Lees meer over de Begin link: Advies- en informatiebalie, einde link. .
Servicepunt
Komt u er niet uit? Ook niet met hulp van familie of kennissen? Bij een Servicepunt kunnen vrijwilligers en medewerkers van de gemeente u helpen bij het gebruik van de computer. Zij kunnen u ook ondersteunen als u online formulieren moet invullen.
Bekijk deBegin link: Servicepunten bij u in de buurt, einde link. .