Inlichtingen uit de BRP voor notarissen aanvragen
Bent u op zoek naar informatie uit de Basisregistratie Personen (BRP), bijvoorbeeld in verband met nalatenschappen? U kunt digitaal of schriftelijk inlichtingen uit de BRP opvragen.
Stap 1
Vraag Begin link: eHerkenning, einde link. aan. U heeft betrouwbaarheidsniveau 3 (EH3) of hoger nodig.
Stap 2
- Met uw gebruikersnaam en wachtwoord voor eHerkenning kunt u de aanvraag doen. Dit doet u met het formulier ‘Aanvraag Inlichtingen Notarissen’.
- Per formulier kunt u 1 aanvraag indienen. U kunt uiteraard daarna meer formulieren invullen en versturen.
- U krijgt via e-mail een bevestiging van uw aanvraag.
- Wanneer de aanvraag afgerond is ontvangt u via e-mail de gevraagde informatie.
Doe uw aanvraag per brief met daarin:
- uw gegevens
- inschrijfnummer van de Kamer van Koophandel
- de gegevens voor het verstrekken van de inlichting(en), zoals voor- en achternaam, geboortedatum, vroegere adressen en welke informatie u wilt ontvangen
Stuur uw brief naar:
Gemeente Den Haag
Publiekszaken, afdeling Inlichtingen
Postbus 12620
2500 DL Den Haag
Ook als u een schriftelijke aanvraag doet, ontvangt u de inlichting(en) digitaal van de gemeente Den Haag. Vergeet daarom niet uw e-mailadres en de naam van de contactpersoon duidelijk te vermelden.
- Een inlichting uit de BRP voor notarissen kost € 7,95 (in 2024) per inlichting.
- Portokosten: geen.
- Digitaal: binnen 3 weken.
- Schriftelijk: binnen 6 weken.