Inlichtingen uit de BRP voor deurwaarders aanvragen
Bent u gerechtsdeurwaarder? Dan kunt u informatie uit de Basisregistratie Personen (BRP) opvragen. Of een adresonderzoek laten uitvoeren.
Alleen gerechtsdeurwaarders kunnen een aanvraag doen.
U doet de aanvraag op officieel briefpapier van uw bedrijf. In de brief staan:
- uw gegevens
- inschrijfnummer van de Kamer van Koophandel
- de gegevens voor het verstrekken van de inlichting(en). Zoals voor- en achternaam, geboortedatum en overlijdensdatum.
- uw handtekening
Per post
Stuur uw brief naar:
Gemeente Den Haag, Dienst Publiekszaken
Unit Beheer en Verstrekkingen, afdeling Inlichtingen
Postbus 12620
2500 DL Den Haag
Per e-mail
U kunt de aanvraag ook per e-mail sturen. Scan dan de brief en alle gegevens in en stuur deze naar Begin link: dpz.kcctl@denhaag.nl, einde link. .
- Een adresonderzoek is gratis.
- Inlichtingen uit de BRP zijn gratis (exclusief portokosten).
- Per post: binnen 6 weken.
- Per e-mail: binnen 3 weken.